Novemberi kedvencek

23:00


Novemberben is akadt néhány termék, amely kiemelkedően teljesített a többihez képest, ezáltal belopta magát a szívembe. Ha kíváncsiak vagytok, mikre gondolok pontosan, olvassatok tovább!

Több olyan termék is rákerült  a novemberi listára, mely már  régebb óta a birtokomban van, de újra elővettem és szívesen használtam az elmúlt hetekben. Ilyen pl. a Bath&Body Works Marshmallow Pumpkin Latte testápolója, ami nagyon jól visszaadja a finom sütőtök aromáját, őszre egyszerűen tökéletes. Részletesen ITT írtam róla még tavaly.


Ha már az őszi illatoknál tartunk, a Barilent Stresszoldó masszázsgyertya igazán beleillik a sorba, a  szegfűszeg-narancs kombináció isteni, a masszírozás pedig különleges élmény ezzel a termékkel. A vele kapcsolatos  tapasztalataimat ITT osztottam meg veletek.



Az új BB krémem nagyon jól teljesít, az A'pieu márkája jól és tartósan fed, kényelmes viselet.

Remekül kiegészíti a koreai BB krémemet az Astor Mattitude púdere (egyébként világosabb, mint a képen), amit még a Glamour-napokon vásároltam. Bár a csomagolása  nem a legjobb (se tükör, se puffni), maga a por szuperül működik a bőrömön.




Magam is alig hiszem el, de kezdem felfedezni a kontúrozás örömeit és előnyeit: a Sleek pirosítója kifejezetten tetszik és bár óvatosan kell bánni vele, még a hidegebb időben is passzol a tónusomhoz, szépen kiemeli, amit ki kell. Nincs mese, kell egy bronzosító is!



Mióta beálltam a 24 órás munkarendbe, többször is előveszem az Estrea fizikai arcradírját, vele igazán érzem, hogy minden szennyeződést eltüntetek és tényleg tiszta bőrrel fekszem le aludni. A tesztet ITT találjátok róla.


Nagyon hiányzott a hialuronsav, örülök, hogy visszatért a rutinomba, semmi sem hidratálja jobban a kevert bőrt, mint a Natics újdonsága, a hydra-N szérum, amiről bővebben ITT olvashattok.


Szerencsére nem kellett minden nap használnom, de vészhelyzetben nagyon jó volt levenni a polcról az Aromax legújabb fejlesztését, a Pattanáskezelő oldatot. A hatásáról ITT olvashattok.


Egy rúzs is hatalmas kedvencemmé vált, gyakorlatilag csak őt használtam:  a Rimmel x Kate Moss rosegold kollekció egyik tagjáról beszélünk, ami egyszerűen csodálatos. További képeket és tapasztalatokat ITT találtok róla.


A rúzs alá elkél egy erős hidratáló, nálam erre a célra nagyon bevált a Blistex Lip Relief krém, amiről ITT írtam bővebben.


Végül még említsünk meg egy vaníliás Chai teát, amit a Müllerben vettem. Tavaly télen rákattantam a chai lattéra, most jelenleg nincs lehetőségem fogyasztani, de valamennyire visszahozza az ízélményt ez a tea is.


Ti mit szerettetek nagyon novemberben?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!