Good Stuff Anya box

10:49


Anyák napja alkalmából különleges, "félig" meglepetés csomagra lehetett lecsapni szeretett anyukánk számára a Good Stuff weboldalán. A kiadásban résztvevő márkákat tudtuk, a pontos tartalmat viszont nem. Az ígéret szerint minden korú és típusú édesanya számára ideális ajándék, ma pedig megmutatom nektek, mit kapott pontosan az én anyukám és tényleg megérte-e beszerezni a dobozt.

A Good Stuff Anya box 9 + 1 extra termékből áll, 10 különböző márka kínálatából válogatva. A doboz összértéke 17.000 Ft környékén mozog, de a vásárlók csupán 7.900 Ft-ért rendelhették meg (ingyenes szállítással). Ez egy teljesen elfogadható ár, főleg ennyi mindenért, hiszen ha veszel 2-3 dolgot, könnyen 10.000 Ft-os költségnél találod magad. Természetesen ilyenkor sem a pénzszórás a lényeg, a személyes, kézzel készített ajándékok éppen annyit érnek, de kereső ember lévén én mostanra szeretem, hogy tudok költeni arra az emberre, aki régebben mindent csak a gyerekeinek vett meg, magától viszont egy cipőt is sajnált.

A márkák alapján is várható volt, hogy a jól megtömött doboz nem egy, vagy két terméktípusra fókuszál, lényegében a dekorációtól kezdve a kozmetikumokon át a kiegészítőkig jó néhány szegmenst lefed, így valóban bátran kijelenthető, hogy legyen fiatalos, divatos, komoly, könyvmoly, teakedvelő, vagy krémmániás anyukád, bőven fog találni magának olyasmit a dobozból, aminek örülni fog. Ami pedig esetleg megmarad, az tuti, hogy jó lesz neked!


Az én, vagyis a mi Anya boxunkban először is 4 kozmetikum lapult: egy hatalmas méretű Yamuna gránátalmás testvaj (velem ellentétben ő nagy testápoló használó, szóval ez telitalálat), egy Évca epres ajakápoló stift (tömény eperillat, de tényleg), egy Ziaja kecsketejes arckrém (érett bőrre szuper), valamint egy Sheila mentás szappan (nagy szappankedvelő is, bár inkább a szobában használja őket illatosítóként).


Érkezett továbbá két magyar, kézműves kiegészítő, egy közepes méretű, vidám virágmintás Unita neszeszer, egy kézzel készített Aurora táskadísz (ez az egyetlen dolog, amit lenyúltam, annyira kingás ez a piros kis cucc), valamint a Good Stuff által egyetlenként leleplezett meglepetés, a szépséges MOM  feliratú fonott karkötő. Ezt személy szerint egyébként egy kicsit fiatalabb anyukáknak szántam volna, meglepő módon viszont ez lett a kedvence az egész összeállításból.



Az olvasás iránti szeretetemet egyértelműen anyukámtól örököltem (ő pedig nagypapámtól, ez Kósa vonás), így nagyon örültem, hogy egy könyv is belefért még a dobozába, őszintén szólva, erre egyáltalán nem számítottam. Mellé pedig pont passzol a Zahara Rooibos szálas teakeverék.


Végül, de nem utolsó sorban még egy Világ legjobb édesanyja párnahuzat is megbújt a dobozban, ami megint csak könnyeket csal az összes anyuka szemébe, illetve nem szabad kihagynom a köszöntő versikés lapot, ami bár tényleg apróság, mégis hihetetlenül kedves gesztus a Good Stuff csapat részéről.


A reakcióról pedig csak annyit mondhatok, hogy természetesen nagyon örült, hogy ennyi mindent kapott, ráadásul nem egy sémára lett kitalálva az egész, sok benne a kihasználható termék és persze a kényeztető rész is nagyon el lett találva. A teán megosztozunk, a könyvet majd én is elolvasom, mint már említettem, a táskadíszt lestoppoltam, szóval akár azt is mondhatnám, hogy igazából ez egy jó kis Anya-lánya box volt.

Ti megrendeltétek az anyukátoknak? Mit szólt hozzá?


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!