Első Lush Termékeim - Brazened Honey Friss Arcpakolás

1:57


Az augusztusi haul bejegyzésben már láthattátok, hogy megkezdtem ismerkedésemet a népszerű Lush márkával és beszereztem három különböző terméket tőlük. A mai posztban elsőként egy arcmaszkról olvashattok.

Szerintem már senkinek sem kell bemutatni a Lush márkát és termékeit, hatalmas népszerűségnek örvendenek itthon és külföldön egyaránt. Számomra viszont nagyon is új a cég, így próbaképp három különböző kozmetikumot vásároltam meg tőlük: egy arctisztítót, egy arcmaszkot és egy szilárd sampont. Elsőként természetesen a maszkot próbáltam ki, lássuk, mit kell tudni róla és mik a tapasztalataim!


Először is, kismillió maszkot találunk a Lush kínálatában. Nem könnyű a választás és számomra sokszor a név és a rövid leírás nem tükrözte igazán az összetevőket és a valódi célkitűzést, bőrre kifejtett hatást, így elég nehezen tudtam kiválasztani a számomra legmegfelelőbbet. Egy picit talán áttekinthetőbb is lehetne a honlap, nekem egy kicsit keszekusza, de ez már tényleg egyéni probléma.

Végül a Brazened Honey friss arcpakolást tettem be a kosaramba, ez egy tisztító-nyugtató pakolás problémás, zsíros bőrre. A gyulladáscsökkentésért került bele többek között kardamom, koriander, rozmaring, és még jó pár növényi kivonat, a bőrnyugtatásért pedig a névadó, a  "többfunkciós" méz, a tojás, a mandula olaj, a gyömbér kivonat és még jó néhány társuk felel, valamint apró, darált mandulaszemcsék radírozzák le az elhalt bőrt és tisztítják a pórusokat. 


A pakolás enyhén folyékony állapotban érkezett, viszont ezután hűtőben kell tárolni, így már egy félkemény masszát kapunk. Az illata eléggé jellegzetes, engem a mézes Negróra emlékeztet, de meg lehet szokni. 5-10 percet kell fenthagyni, majd meleg vízzel leöblíteni, a radírozás érdekében körkörös mozdulatokkal. Gyakorlatilag egyáltalán nem éreztem, amíg a bőrömön volt, még az érzékenyebb területeken sem húzódott, pedig darabosra száradt. Lemosni nagyon könnyű, eközben egyébként egyhén főtt tojásra emlékeztető illatot is éreztem, de így legalább tudom, hogy valóban szerepel az összetevők közt.
A végeredmény nagyon tetszik: lehúzza a gyulladást, eltávolítja az elhalt hámsejteket, amikből most volt bőven, tisztítja a pórusokat, extra puha és feltöltött, ragyogóbb arcbőrt eredményez. Jó érzés tükörbe nézni utána, ez a maszk abszolút szerelem!

Mindenképp fontos pozitívum még, hogy a termék friss alapanyagokból, kézzel készült és újrahasznosított műanyag tégelyben árusítják, ami egyébként tökéletesen jól zárható és jól mutat az egyszerű fekete-fehér színkombinációban. Az öntartósító formula pedig újdonság a Lush-nál: a megújult termékek nem tartalmaznak mesterséges tartósítószereket. Nagyon örülök, hogy kipróbáltam a márkát és kíváncsian vágok bele a további tesztelésbe!


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!