L'Oreal Pure Clay Detox Maszk

7:28


A L'Oreal arcápolási vonala eddig elkerült, mindig csak a sminkeknél maradtam, de amikor megjelentek a különböző arcmaszkok, az én tenyerem is elkezdett bizseregni. Mivel nálam jöhet mindenféle pakolás, ami méregtelenítést és mélytisztítást ígér, így nem volt kérdés, hogy a Pure Clay verziót zsebelem be a Glamour-napok alatt. De hogy tényleg olyan jól sikerült-e ez a termék, mint amennyire lelkesen Palvin Barbi reklámozza, az kiderül a bejegyzésből!

Kezdjük egyből egy pozitív meglátással: a tégely gyönyörű, egyszerű, elegáns, a masszív üveg és a fekete-fehér-zöld kombó drága kozmetikum benyomását kelti (tudom, ez jellemző a márka összes arcápolójára, de nekem ez újdonság volt).  


A maszk kétféle agyagot tartalmaz - Montmorillonite agyag és Marokkói agyag- , valamint porított faszenet, ezek ugyebár mind tisztítják, méregtelenítik a bőrt, felszívják a felesleges olajat és kezelik a pattanásokat, mitesszereket, pluszban erre segít rá az INCI első helyén álló kaolin is. A jótékony összetevők mellett sajnos több illatanyag is belekerült  a krémbe, emiatt egyébként elég erős, jellegzetes "tiszta" illata van.


A krém egy sűrű, sötétszürke színű massza, amiből egyszerre csak kevés kell és nagyon könnyű eloszlatni az arcon, szinte magától siklik, nagyon selymes. Nagyon hamar szárad, pár perc alatt világosszürkévé fakul és 5-10 perc után le is mosható, nem is hagytam tovább fent, mert elég rendesen húzódott alatta a bőröm.
Használatát hetente 2-3 alkalommal is javasolják, én ezt személy szerint egy kicsit sokallom, ugyanis eléggé szárít, utána szükségem volt egy hidratálókrémre, így nem biztos, hogy hetente többször is kitenném ennek az arcbőrömet.


Tisztító hatását tekintve, sajnos azt kell mondjam, elég gyenge, többet vártam tőle. Nem éreztem a maszkok utáni szokásos, makulátlanul tiszta bőrt, jó néhány mitesszeremmel nem kezdett semmit, bár azt meg kell hagyni, egy csepp faggyút sem hagyott maga után és nagyon puha lett a bőröm, de aztán hamarosan szüksége volt egy könnyed hidratálóra.


Sajnos, bármennyire reménykedtem benne, mégsem ez lesz a kedvenc maszkom, de azért szép lassan, alkalmanként el fogom használni.

Ti próbáltátok már valamelyik L'Oreal maszkot?

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. Én is csak heti egyszer használom, amikor használom és nekem nagyon bevált. Maradéktalanul tényleg nem tisztítja ki a pórusokat, de nekem olyan 90%-ban igen, ami nagy szó.

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!