Nivea Urban Detox Maszk

11:31


Úgy látszik, vagy pechszériám van, vagy csak már túl sokat várok el egy kozmetikumtól, de valahogy mostanában nem sikerül hatékonyan tisztító, méregtelenítő pakolásokat találnom. Legutóbb a L'Oreal agyagos maszk okozott csalódást, most pedig a Nivea újdonsága is beállt a sorba.

Bár nem túl sok Nivea kozmetikumot használok, a micellás vizüket kifejezetten szeretem, rengeteg flakonnal felhalmoztam belőle, mert jó áron kapható és szerintem remekül dolgozik, a krémtusfürdők és a férfi termékek pedig szintén szuperek.  Nagyon bíztam a nemrég megjelent Urban Detox termékcsaládban is, de a márka valamiért még mindig nem akar elmozdulni a tiszta INCI és a valódi hatékonyság irányába, ragaszkodik ahhoz az irányvonalhoz, amit eddig is képviselt a krémeivel. 


Az Urban Detox termékcsalád egy nappali és egy éjszakai krémből, valamint egy tisztító, expressz pakolásból áll.  A krémeket eleve kizártam, számomra a Nivea textúrája túl nehéz, de a maszkra nagyon is kíváncsi voltam, hiszen pillanatokon belüli hatást ígér, szép a design, rég jött már velem szembe flakonos maszk, ráadásul az ára is nagyon baráti, 1.300 Ft körül kapható.

A pakolás inkább egy szemcsés, közepesen híg, fehér krém, amit vastagon kell felvinni az arcbőrre, majd alig 1 perc után le is kell mosni. Az új vonal a rohanó, nagyvárosi élet rapid megkönnyítésén igyekszik dolgozni, de a 60 másodperc, amit a hatóanyagoknak szántak, szerintem roppant kevés, hiszen átlagosan 10-15 percig szoktunk fenthagyni egy mélytisztító maszkot. Nyilván tovább is fent lehet hagyni, de azért általában nem árt betartani az előírásokat.

 
A kaolint fehér agyagként találjuk meg a reklámozott hatóanyagok közül, ami valóban hasznos bőrtisztító, és a márka által szívesen használt magnólia kivonat is a jó gyulladáscsökkentők közé tartozik. Bár több bőrpuhítót tartalmaz, rögtön a lista élvonalában ott van pl. a szárító denat alkohol, majd később megjelenik a parfüm, a parabén, valamint egy mesterséges színezék is, nekem pedig ez így már sajnos túl sok negatívum egy krémben.

Talán még szemet is lehetne hunyni a nem túl szép összetevőlista felett, ha valóban hatékonyan tisztítana a maszk. A krém 1 perc alatt tényleg megszárad, bár tovább fenthagyva sem húzódik alatta a bőr. A szemcséknek köszönhetően ugyan eltávolítja az elhalt hámsejteket, de a mitesszerekkel nem igazán kezd semmit, semmivel sem látom tisztábbnak a bőrömet, mint a használata előtt.  Bár nem mondhatnám, hogy szárított, de már évek óta száműztem a denat alkoholt a krémeimből és nem is szeretnék vissszatérni hozzá.
Ahogy a leírás ajánlja, kipróbáltam közvetlenül arctisztítás után is, hátha úgy hatékonyabb lesz, úgy viszont kifejezetten csípte, égette az arcomat,  tehát ez a próba nagyon nem jött be, pedig érzékeny bőrre való, kíméletes arctisztítót használok.


Textúrája miatt inkább napi arclemosónak tudnám elképzelni, de az INCI miatt nem szívesen használnám annak. Egyelőre még nem tudom, mi lesz a sorsa, érdemes-e vele tovább kísérletezni, vagy hagyni az egészet és kutatni tovább egy jó maszk után.

 

Ti kipróbáltátok már valamelyik Nivea újdonságot?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!