Revlon sminkújdonságok

7:12


Karácsony előtt két szuper és számomra maximálisan kihasználható újdonság érkezett a Revlontól, amelyeket ma szeretnék nektek is egy kicsit közelebbről megmutatni.

Nem túl nagy kontúrozóbajnok létemre viszonylag mégis sok pirosító lapul a  fiókomban (már ha 6 db-ot soknak lehet titulálni), különböző árnyalatok, márkák és formulák képviseletében.
A többséget  a hagyományos porállagúak alkotják, de a krémeseknek sem vagyok ellene, a kis  kompakt japán  sminkemet pl. kifejezetten szeretem.
Ezt a terméktípust erősíti most a Revlon Insta-Blush pirosító, ami egyáltalán nem hagyományos,  stick formát kapott és ami meglepően jól működik.


A termék nagyon krémes, könnyen kenhető, de nem maszatolódik, a bőrön pedig porrá "szilárdul". A stick fejével mindkét orcámra rajzolok egy-egy kis kört, majd egy picit eldolgozom az ujjammal és már készen is vagyok. A festék egész nap szépen a helyén marad és csak keveset veszít az intenzitásából, kétszeri átfutással már túltolnánk a hatást. 

Az általam tesztelt árnyalat a 320-as Berry Kiss, ami egyébként nagyon hasonlít ahhoz a porállagú darabhoz, amit egy korábbi Pixiboxban küldött nekem a Revlon (teszt ITT). A színről még annyit elmondanék, hogy tavasszal-nyáron inkább a barackos pirosítókat kedvelem, de télen nagyon szívesen viselek ilyen sötétebb, mályvás árnyalatokat.
Jó hír még továbbá, hogy abszolút nincsenek benne csillámok, így aki nem szereti őket kontúrtermékekben, annak tökéletes választás a Revlon újdonsága.



A küldemény része volt még a Colorstay Brow Pencil szemöldökceruza 220-as Dark Brown árnyalatban, ami szerencsére az én fekete hajamhoz pont passzol, így azonnal ki is tudtam próbálni. 
A sötét barna tényleg nagyon sötét és erős, mindenképp csak fekete vagy nagyon sötét barna hajhoz ajánlanám.



A ceruza kitekerhető, maga a festék pedig nagyon-nagyon krémes, a fej puha, így álom vele dolgozni. A méret a rajzoláshoz pont megfelelő, a ceruza kézreálló, nagyon könnyű elkészíteni vele a tökéletes szemöldököt, konkrétan két perc az egész művelet.
Vízálló formulájának köszönhetően egész nap kopás, fakulás és kenődés nélkül a helyén marad, nagy biztonság - és komfortérzetet nyújtva viselőjének.



A szemöldökformázó kapható még szőke és világosbarna árnyalatban, a személyében szerintem sokan meg fogják találni a kedvenc ilyen  jellegű terméküket.



Engem meggyőztek a Revlon sminkújdonságai, általuk kedvet kaptam ahhoz, hogy mást is kipróbáljak a márkától.

Ti szeretitek a Revlon termékeket?

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. A másik tesztre vezető link nem működik. Egyébként szívesen vennék egy fotót viselve a két terméket. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi,javìtom!
    Mostanában sajnos nem vagyok fènykêprevaló,de talán lassan változik a helyzet... :)

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!